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アボットジャパン合同会社
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- 企業名
- アボットジャパン合同会社
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- 本社住所
- 〒108-6305 東京都港区三田3-5-27 住友不動産東京三田サウスタワー
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- 会社URL
- http://www.abbott.co.jp/
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- 設立年
- 1997年
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- 資本金
- 22億6600万円
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- 従業員
- 連結約2,300名
アメリカ・イリノイ州に本社を持つAbbott Laboratoriesは1888年に創業され、世界100カ国以上で事業を展開するグローバルヘルスケア企業です。
日本においては、治療機器、臨床検査、糖尿病ケア、栄養製品の4つの事業領域で製品とサービスを展開しています。
同社の強みは、世界規模の研究開発力と、それを日本の医療ニーズに合わせて展開する柔軟性にあります。
グローバルで確立された技術と品質を、日本国内の医療現場に適した形で提供できる体制が整っています。
また、患者中心のアプローチを重視し、医師・医療従事者との連携のもと、QOLの向上につながる製品開発に力を入れています。
予防から診断、治療、健康維持に至るまで、人生のあらゆる段階で人々の健康を支えるトータルソリューションを提供していることが最大の特徴です。
この企業の掲載求人
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JOBID:110335753960
Product Manager / 栄養剤事業部
アボットジャパン合同会社
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プロダクトマネジメント
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東京都
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600万円~1000万円
【MAIN PURPOSE OF ROLE】 Implement a marketing and sales strategy for one or more of the organization's more complex, controversial, or strategically significant products/services in order to meet established sales or market share targets. 【MAIN RESPONSIBILITIES】 ○ Conduct market research, oversee product development and design, set prices, launch new products, oversee advertising campaigns, and monitor sales performance to effectively market assigned products/services. ○ Monitor, analyze, and evaluate domestic and international market trends, consumer behavior and competitor activity to identify market opportunities for the product/service. ○ Monitor, analyze, and evaluate product performance and customer feedback to generate new product ideas. ○ Identify product/service changes to meet customer needs. ○ Liaise with other areas of the organization (e.g., production, R&D) to implement these changes. ○ Prepare sales forecasts and budgets. ○ Monitor sales volume, revenues and costs against forecasts. ○ Adapt plans to improve the sales performance of the product/service. ○ Liaise with advertising and promotions specialists to design sales campaigns and sales collateral for the product/service that are effective and appropriate for the target audience. 【About Nutrition Business】 Our global Nutrition business develops science-based nutrition products for people of all ages, from helping babies and children grow, to keeping adult bodies strong and active. Millions of people around the world count on our leading brands – including Similac®, PediaSure®, Pedialyte®, Ensure®, Glucerna® and ZonePerfect® – to help get the nutrients they need to live their healthiest life.
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JOBID:111259737834
医療機器営業 / 遺伝子検査機器 / モレキュラー事業部
アボットジャパン合同会社
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営業
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東京都,愛知県,大阪府,福岡県
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500万円~800万円
診断機器のセールスとして、新規顧客に対するダイレクトセールスをご担当いただきます。 ○新規顧客をターゲットとした、 分子診断検査機器のダイレクトセールス ○東京・大阪・名古屋・福岡のいずれかの営業所を拠点とし、案件に応じて全国を回っていただきます。 ○英語は必須ではありませんが語学力に応じて様々な業務にチャレンジ可能です。
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