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アボットジャパン合同会社
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- 企業名
- アボットジャパン合同会社
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- 本社住所
- 〒108-6305 東京都港区三田3-5-27 住友不動産三田ツインビル西館
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- 会社URL
- http://www.abbott.co.jp/
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- 設立年
- 1997年
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- 資本金
- 22億6600万円
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- 従業員
- 連結約2,300名
アメリカ・イリノイ州に本社を持つAbbott Laboratoriesは1888年に創業され、世界100カ国以上で事業を展開するグローバルヘルスケア企業です。
日本においては、治療機器、臨床検査、糖尿病ケア、栄養製品の4つの事業領域で製品とサービスを展開しています。
同社の強みは、世界規模の研究開発力と、それを日本の医療ニーズに合わせて展開する柔軟性にあります。
グローバルで確立された技術と品質を、日本国内の医療現場に適した形で提供できる体制が整っています。
また、患者中心のアプローチを重視し、医師・医療従事者との連携のもと、QOLの向上につながる製品開発に力を入れています。
予防から診断、治療、健康維持に至るまで、人生のあらゆる段階で人々の健康を支えるトータルソリューションを提供していることが最大の特徴です。
この企業の掲載求人
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JOBID:110335753960
Product Manager / 栄養剤事業部
アボットジャパン合同会社
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プロダクトマネジメント
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東京都
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600万円~1000万円
【MAIN PURPOSE OF ROLE】 Implement a marketing and sales strategy for one or more of the organization's more complex, controversial, or strategically significant products/services in order to meet established sales or market share targets. 【MAIN RESPONSIBILITIES】 ○ Conduct market research, oversee product development and design, set prices, launch new products, oversee advertising campaigns, and monitor sales performance to effectively market assigned products/services. ○ Monitor, analyze, and evaluate domestic and international market trends, consumer behavior and competitor activity to identify market opportunities for the product/service. ○ Monitor, analyze, and evaluate product performance and customer feedback to generate new product ideas. ○ Identify product/service changes to meet customer needs. ○ Liaise with other areas of the organization (e.g., production, R&D) to implement these changes. ○ Prepare sales forecasts and budgets. ○ Monitor sales volume, revenues and costs against forecasts. ○ Adapt plans to improve the sales performance of the product/service. ○ Liaise with advertising and promotions specialists to design sales campaigns and sales collateral for the product/service that are effective and appropriate for the target audience. 【About Nutrition Business】 Our global Nutrition business develops science-based nutrition products for people of all ages, from helping babies and children grow, to keeping adult bodies strong and active. Millions of people around the world count on our leading brands – including Similac®, PediaSure®, Pedialyte®, Ensure®, Glucerna® and ZonePerfect® – to help get the nutrients they need to live their healthiest life.
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JOBID:108273020652
Enterprise Account Manager / 検査診断薬・機器
アボットジャパン合同会社
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営業企画・コマーシャルエクセレンス
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東京都
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1000万円~1800万円
○新規ビジネスの獲得と既存顧客の維持のため、大規模病院/ランドマーク/その他のアサインメントアカウントへE2Eソリューションを提供する ○関連部門から信頼できるアドバイザーとして機能する ○アカウントのニーズ、ラボディレクターやc-Suiteなど主要なSH、競争状況についての深い理解を確立し構築する ○市場動向と要因が顧客に与える影響を分析する ○売上やマージンなどの目標を達成するための戦略的なアカウントプランを作成する ○アカウントプランを実行するために、社内のクロスファンクショナルセールスチームを構築して主導し、進捗を監視する 【Primary Job Function】 To profitably grow and protect Abbott Core Diagnostics business Enterprise/Landmark/Assigned Accounts through the development of high-level business relationships, strategies and execution of aligned tactics that ultimately closes business and grows Abbott’s market share. 【Core Job Responsibilities】 1. Responsible for positioning Core Dx End-to End solutions & Value Proposition to Large, complex enterprise-named / Landmark/assigned accounts focused on new business and retention of current customers. To generate profitable and sustainable growth that satisfies customers’ expectations. 2. Establishes and builds key stakeholder relationships inside lab (Director Level) and outside Lab (Executive Level) & across the Health System. Leverages them in driving new profitable sales in the ‘core lab’ and helping to grow and protect current business. Influences at Executive level and presents with impact. 3. Achieves revenue, margin, contract closes and other targets and performance measures. Where required, provides internal reports, reviews, and forecasts. 4. Utilizes consultative techniques and tools to elevate customer engagement and build valuable customer and Abbott insight. Develops value quantified solutions to solve identified customer challenges and leverage discovered opportunities. 5. Leads an internal cross-functional selling team to execute a strategic account plan for each enterprise customer; coordinates team activities across entire customer network to maximize profitable growth. 6. Provides leadership (non-reports) of the Abbott Diagnostics team and coordinates activities when required. Negotiates for resources, plans, and executes activities for the long term and sustainable growth of Abbott Diagnostics, aligned with its corporate strategy. Manages across Abbott matrix organization to align around a customer winning plan. 7. Responsible (and through local country collaboration) for overall account management; including uncovering a large complex organization’s strategic long-term plan and translating into a winning solution for Core Dx; oversees detailed account planning and sales forecasting (monthly and annual); negotiates contracts and all pricing resulting in long-term commitments. Utilizes and models Abbott’s best practice selling, strategic planning and management tools. Collaborates with other Abbott business groups where appropriate to drive customer value propositions. 8. Builds a strategic plan (aligned with local countries) to grow, amplify and protect Enterprise/Landmark & assigned Accounts, through clear share capture & value expansion activities. Working with customer experience teams, ensures customer satisfaction through a well developed and executed loyalty plan and activities. 【Supervisory/Management Responsibilities】 Leadership of Large/Landmark account/opportunity teams. No direct reports. 【Position Accountability / Scope】 Appointed Territory and Selected Landmark/Large Accounts
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JOBID:111712332513
【業界未経験歓迎】サービスエンジニア / 診断機器
アボットジャパン合同会社
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サービスエンジニア
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北海道,広島県,熊本県,宮城県・・・その他複数
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450万円~750万円
臨床医療における診断・検査に不可欠な診断機器のメンテナンス業務となります。 同社は臨床検査の分野では、癌やHIV・C型肝炎ウイルスなどの感染症やホルモン・甲状腺関連の診断薬を開発、提供するなど、幅広い事業領域で高い評価を得ています。 世界基準に照応し当社は世界から日本に、そして日本から世界へ、最先端の技術・製品・情報交流の重要な役割を担っています。 【具体的業務内容】 ○機器の修理 ○定期点検 ○機器の設置 ○機器の改良、変更作業 ○保守契約の交渉、締結 ○保守部品の管理 【訪問先】 国公立病院・民間主要病院の検査室、日本赤十字社、臨床検査センターなど。 ※1日の訪問件数は1~2件程度。 ※訪問先に直行または直帰の場合も有り。
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JOBID:111498843842
Marketing Director / 糖尿病関連製品
アボットジャパン合同会社
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プロダクトマネジメント
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東京都
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1300万円~2000万円
【JOB PURPOSE AND SCOPE】 ○ The position serves as a member of Leadership Team for Abbott Diabetes Care (ADC) division in Japan, providing market insights for strategic development. ○ Reporting to the General Manager, ADC Japan and working closely with the Japan and Area Senior Management, this role is responsible for any and all marketing activations for the continuous glucose monitoring (CGM) category. ○ This role leads a team based in Japan and covers cross‐functional marketing competencies including HCP, digital, consumer and customer relationship management and marketing analytics for Japan. The position also assumes and manages the team of Commercial Training team. 【CORE JOB RESPONSIBILITIES】 ○ Lead the Japan marketing strategy, positioning, content and activation for relevant audiences in the healthcare professional and consumer sectors supporting both reimbursed and cash pay opportunities. ○ Drive marketing strategic and tactical planning, execution and implementation across all HCP, Digital, and Consumer marketing channels in Japan. ○ Develop strategic brand planning, market research synthesis and insights generation and marketing analytics. ○ Design clinical and consumer messaging and implement across the path with a focus on new patient acquisition, utilization and retention. ○ Partner with other functions to deliver improvements in the customer value proposition such as Sales, Partnerships and Medical. ○ Lead development of marketing insights/slides for annual planning, business reviews and LBE. ○ Marketing execution with flair and innovation: ensure that FreeStyle Libre brand achieves high share of voice and that there is a strong link between sales results and branding efforts. ○ Measure & assess: ensure marketing campaigns/executions are data‐driven and based on insights. Ensure KPI dashboards are set to track performance of key marketing campaigns with meaningful business metrics. ○ Responsible for Sales Training, designing, delivering, and optimizing training programs that enhance the skills, knowledge, and performance of the sales organization. The core focus is to ensure that sales teams are equipped with the tools, techniques, and product knowledge needed to effectively engage customers, close deals, and drive revenue growth ○ As a member of the Leadership Team, plan and drive achievements of company vision and objectives as well as divisional mission and strategies. ○ Motivate and support the skill, competency, and career development for the marketing team.
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JOBID:108170155755
Wholesaler Specialist ~ Manager / 糖尿病事業部
アボットジャパン合同会社
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特約店営業・マネジメント
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東京都
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700万円~1300万円
【Job Purpose and Scope】 ○ダイアべティスケア事業部が選定している主要特約店の売上促進且つ利益管理を行う。 ○主要特約店に対する販促プログラム立案と実行する。 ○特約店関連のデータの管理・分析を行う。 ○営業部、マーケティング部など他の関連部門と協力し担当地域特約店の販売促進・進捗 管理を実行する。 【Core Job Responsibilities】 ○対象特約店の売上促進 ・CGM&BGMビジネスの伸長のための対象特約店への販売促進プラン立案・実行・進捗管理。 ・ADC事業部製品の対象特約店における重点品目の位置付け確立(Star-product) ・特約店経営幹部(社長・拠点長等)への定期的面談並びに販売促進プログラムのレビューを 実行する。 ・特約店のニーズ、競合情報などのマーケット情報を入手してチームと共有して、その活用 方法の議論をリードする。 ・対象特約店自販力による製品シェアー拡大をサポートするために、四半期単位で特約店が 活用できる販促資材などの起案と実行。マーケティング部との協調が必要。 ・対象特約店におけるプロモーター育成計画立案と実行を行う。必要に応じて社内の他部門と 連携して、特約店のプロモーターに対して製品・学術トレーニングを行う。 ・今後のデジタル時代のツール・技術を取り入れて、より有効的な販促活動を行い、仕組み として売上を獲得できることに挑戦する。 ・特約店の流通におけるビジネスだけではなく、特約店が持っている別の仕組み・強みを ADC事業部と協業して活かせる企画を行う。 ○物流管理 ・特約店のDOH(在庫量・在庫日数)をモニタリングし、製品の安定供給を確保する。 ・必要に応じて、アボットの物流センターチームと情報共有・課題の議論を行いスムーズな 製品供給を行う。ADC事業部のデマンドプランニング部と協調する。 ・アボットの物流施策に変更などがある場合は、各特約店への説明・案内を行う。 ・アボットが特約店に対して行う定期的なサイクルカウントのサポートを行う。 ○管理業務 ・販売促進プログラムの契約書素案作成。法務部を含め、社内承認プロセスを実行する。 ・取引基本契約書更新・品質要件更新作業などを必要に応じて行う。 ・特約店別のマージン推移をモニタリングし適正なマージン維持を図る。 ・必要に応じて価格訂正のための伝票作成と社内申請・承認管理する。経理部門との連携必要。 ○Projectリード ・チーム, 事業部もしくは会社として進めるプロジェクトがある際には一部(or 全体)を リードして計画・実行を行う。 ○コスト管理 ・キャンペーン等に関わる費用・マージンの計画策定とその月次管理を行う。 ・運送費・情報料などのコストをモニタリングし、最適な仕組みを提案する。
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JOBID:111259737834
医療機器営業 / 遺伝子検査機器 / モレキュラー事業部
アボットジャパン合同会社
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営業
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東京都,愛知県,大阪府,福岡県
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500万円~800万円
診断機器のセールスとして、新規顧客に対するダイレクトセールスをご担当いただきます。 ○新規顧客をターゲットとした、 分子診断検査機器のダイレクトセールス ○東京・大阪・名古屋・福岡のいずれかの営業所を拠点とし、案件に応じて全国を回っていただきます。 ○英語は必須ではありませんが、語学力に応じて様々な業務にチャレンジ可能です。
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JOBID:108273018566
【業界未経験歓迎】医療機器営業 / 糖尿病関連製品 / 血糖測定器
アボットジャパン合同会社
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営業
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青森県,富山県
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600万円~1100万円
主に医療機関向けに、血糖測定器の提案営業を行っていただきます。 ※本企業の血糖測定器は従来の血糖自己測定(SMBG)とは全く異なる革新的な製品です。 ※新たなマーケットを切り開いていけるパッションをお持ちの方を募集しております! 【具体的業務内容】 ○営業所長と合意した年間販売目標(個人)を達成していただきます。 ○担当地区の販売戦術を計画し実行する。 ○担当地区の各顧客毎及び主要製品群毎の実績管理と新規項目の予測を作成する。 ○各顧客のニーズに適合した、提案書を作成し、顧客と折衝する。 ○担当地区の勉強会、説明会を企画・実施する。 ○顧客の抱える問題や製品苦情を解決する。 ○各種市場情報を収集、報告する。 ○機器納入時に必要な一連の作業を正確に行う。 ○担当地区での技師会等、各種団体のサポート業務を行う。 ○会社の規則、規範及び業界の規範を守り、正しいビジネスを行う。 【訪問先】 ○国公立病院・民間主要病院の検査室、日本赤十字社、臨床検査センターなど。 【企業について】 臨床検査の分野では、癌やHIV・C型肝炎ウイルスなどの感染症やホルモン・甲状腺関連の診断薬を開発、提供するなど、幅広い事業領域で高い評価を得ています。 世界基準に照応した本企業は世界から日本に、そして日本から世界へ、最先端の技術・製品・情報交流の重要な役割を担っています。 ※事業部の男女比は5:5で、女性も活躍できる環境です。
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JOBID:111687132874
【業界未経験可】医療機器営業 / 検査診断薬・機器の提案営業
アボットジャパン合同会社
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営業
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新潟県,富山県,東京都,広島県
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550万円~850万円
診断薬・機器事業部では、臨床医療における診断・検査に不可欠な診断薬や機器・システムを提供していただきます 【具体的業務内容】 ○営業戦略に基づいて、担当エリアへ向けて、機器および関連消耗品の販売を担当する ○新規開拓、既存顧客の深耕、サポートにより、売上目標を達成する 【主な訪問先】 ○大学病院、国公立病院、民間主要病院、等 ○臨床検査の分野では、癌やHIV・C型肝炎ウイルスなどの感染症やホルモン・甲状腺関連の診断薬を開発、提供するなど、幅広い事業領域で高い評価を得ています。 ○世界基準に照応した当社は、世界から日本に、そして日本から世界へ、最先端の技術・製品・情報交流の重要な役割を担っています。
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